its a beautiful day



Solen skiner och det är hur underbart som helst.
Jobbade mellan tio och tre idag nere i hamnen.
Det gick bra tills de sista tio minuterna
 då det blev en anstormning av folk som blev sugna på kaffe av olika slag och glass.
Då klanta jag och Karin oss typ tusen gånger och jag fick en halvliter mjölk över mig, härligt.
Men skoj det hade vi i alla fall.

Nu sitter jag hemma med mamma och väntar på att pappa ska komma hem och att det ska hända något.
Har ryktats om att det blir grillning ikväll.
Och de hoppas jag stämmer.
Annars så var det inte så mycket mer jag hade och säga just nu.
För nu ska jag ut i värmen och solen igen.

Puss.

2010-04-07 @ 17:26:34 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

älskar låten!

2010-04-08 @ 13:49:22
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback