kläder, skor och jackor...

Idag så har det inte hänt så jättemycket här hemma.
Vaknade sent och startade en film och slappade.
Lagade mat och fixade lite och nu sitter jag i röran igen.
Eller ja den är nästan helt fixad nu.

Har försökt att omorganisera i mina garderober.
Blir galen av alla kläder, jackor och skor överallt.
Och ändå är det svårt att låta bli att köpa nytt.
Men imorgon ska jag i alla fall lämna tillbaka en klänning,
som hängt i garderoben med lapparna på i en vecka.
Tror att det blir bäst så..

Nej nu ska jag fixa lite till och samtidigt småkolla på CSI på tv.
Och imorgon är det tillbaka till jobbet.
Känner dock verkligen inte för det, men man är väl så illa tvungen.
Bara en kort vecka ju, så lite positivt i alla fall.
Men KAOS, det kommer det att vara i alla fall, det vet jag redan..

LATER.
2010-04-05 @ 21:28:52 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback