klappa händerna när du är riktigt pepp, KLAPP KLAPP .

Idag är det lördag och tvättdag för min del.
Så först börja dagen med en tur ner i tvättstugan och slänga in maskin ett och maskin två.
Ner på stan en runda,
blev H&M och Systemet.
Träffade Frida och Jenny där och det blev lite planering om kvällen.
Dock kom vi inte fram till så mycket, men lämnade i alla fall med nån klirande kasse var.
För ikväll är det FULLT ÖS.

Så nu hoppas jag att maskin tre och maskin fyra kan bli klara så att maskin fem kan slängas igång.
Sen blir det att sola lite för mig och sen hem och käka och fixa och sen iväg mot Fridas place.
Vänta in systerna ska jag såklart också göra, då vi äntligen fick med henne ut lite ;)

Blir säkerligen ett panikinlägg med kädproblem och allmänt pepp inlägg.

PUSS!
2010-04-10 @ 13:47:43 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback