påskuppdatering och väntan .

 Hejsan mina vänner och läsare.

Hoppas att er påsk har varit mysig och bra.
Själv har jag mest legat nerbäddad och hostat och snörvlat.
Hemma hos föräldrarna såklart, så jag slapp vara ensam i alla fall.

Har ochså hunnit med påskmiddag med morfar, promenad i Malmö med familjen och sing starstävlande. Dock inte en så klockren idé med tanke på min hals och host men det gick ändå.

Nu sitter jag i lägenheten och väntar på mamma och pappa och sen ska vi ta oss ner till Annelie och Micke och sen ska jag faktiskt följa med dem ut ikväll. Låter kanske lite småroligt men så är det i alla fall. Och man måste ju prova och se hur det är innan man utalar sig om det hela, eller hur. Bjuder på lite väntbilder sålänge, så ta ett litet klick så förstoras dem ;)

PUSS

                                                                                              

2010-04-04 @ 20:05:08 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida.

Du är snygg!!!

2010-04-06 @ 20:43:33
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback