säger det med en del punkter ...

Godmorgon babes!

Nu sitter jag på tåget igen..
Varit vaken i drygt en timme nu och känner mig hyfsat pigg nu.
Bara hoppas på det bästa när jag väl kommer till jobbet.
Kommer antagligen vara apmycket att fixa när jag kommer dit och hela dagen.
Men jag ska INTE jobba över idag!!
Nej det vill jag inte göra...

Efter jobbet så blir det en dusch och en power för min del och sen är det all in hos Frida.
Det har vi laddat för nu i en vecka så kvällen blir nog det bästa!!
Även övriga helgen ser bra ut, om vädret behagar att bli bättre än det varit i veckan..
Vi får väl se vad som händer.
Lönen har inte kommit än så shopping blir det i alla fall inte.
Får hoppas att den kommer på måndag...

Puss.
2010-04-23 @ 06:36:40 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback