Tack Ida.

Måste berätta hur underbart mitt liv är, egentligen.
Bara jag som är dålig på att se allt positivt.
Men nu till saken..

Jag har såna underbara människor i min närhet.
Min familj och mina vänner är de bästa.
Nu tänkte jag lyfta fram en person lite extra i detta inlägget.

Ida, det är dig.
Blev så glad av ditt sms på något sätt.
Tack för att du finns!

Jag har ju varit lite nere på senaste tiden och detta märkte Ida direkt och skickade iväg ett sms.
Inget speciellt alls, men jag blev glad i alla fall.
Känns skönt att veta att det finns människor som verkligen bryr sig.

För er som inte vet vem Ida är så tycker jag att ni kan ta och klicka in på hennes blogg http://idaannanilsson.blogg.se/.
En riktigt härlig tjej som jag är glad att jag mötte.

Tack ♥


2010-04-29 @ 10:07:22 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Haha AH. fy FAN vad äckligt! Minns du som jag Sprang när vi hittade den under kylen i köket!? jag var fan ute i serveringen på mingre än en sek. HAhaha. Jag lider med er! hoppas jag nya tjejen är bättre :) Vad händer annars? är det gamla stammisparet kvar som alltid tar en kaffe och vitlöksbröd? <3

2010-04-29 @ 17:43:49
URL: http://newyorklife.devote.se
Postat av: Ida

Vad gulligt av dig, tack själv!

Jag hjälper dig alltid, bara jag kan och har möjlighet - bara så du vet! Du är värd det bästa!

2010-05-02 @ 23:06:31
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback