avslöjande

Så nu väntar jag bara på att Julia ska bli klar så vi kan åka in till stan och sen upp i min lägenhet.
Det kan ta ett tag till, för hon är rätt seg ;)

Har i alla fall haft en liten trevlt konversation med Karin på Facebook chatten.
Härligt grejer det!!
Ja men i alla fall lika bra att säga det nu.
Det är ett helvete på jobbet just nu.
Vet att jag har jobb till september ut som det ser ut nu.
Och det känns riktigt pissigt.
Men men bara att kasta ut massa cvn överallt eller fly landet ;)
Så nu vet ni alla det, detta var därför bloggen var lite deppig för ett par dagar sen.
Bland annat.
Men det ska inte hindra mig längre, det löser sig på något sätt.
Det måste det bara göra.

2010-08-06 @ 12:22:55 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Heej! Vad har hänt? Berätta. vill veta vad som händer i potatislandet. <3

2010-08-06 @ 14:48:38
URL: http://newyorklife.devote.se
Postat av: Nina

fly landet låter som en bra idé jaaa! hahah

2010-08-06 @ 18:56:48
URL: http://niinanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback