back in town.

Idag blev det lite ändring i mina planer då Julia kom upp till mig i eftermiddags.
Så det blev att umgås med henne i drygt två timmar.
Sen kom även mamma upp efter att hon slutat jobba.

Så då gick vi ner på stan och Julia åkte hem med pappa.
Jag shoppade inget alls idag, mycket bra av mig :D
När klockan blivit sex och affärerna stängt gick vi och tog en kaffe tillsammans med Annelie.

Så det blev en trevlig stund med halvgott kaffe innan vi sen åkte hem till mamma och pappa och åt mat.
Och efter en trevligt och väldigt god middag åkte jag med familjen Andersson in till stan och nu sitter jag här.
Så nu ska jag väl hitta på något innan jag kryper ner sängen.

2010-08-09 @ 22:51:15 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback