denna dagen.

Så nu är det dags att göra sig klar för att åka iväg en runda med familjen.
Blir en tur till Tydingesjön och träffa moster med familj.
Det ska bli trevligt.

Annars så har jag inte gjort så himla mycket idag.
Blev ju en sen frukost/bruch.
Efer de gick vi ut i trädgården och jag tvätta rent en soffa och tog bort färg från den så den kan målas sen.
Men det får jag göra imorgon eller någon annan dag eftersom vi antagligen åker iväg en sväng under dagen imorgon.
Den har nämligen inte hunnit torka helt.
Men när den har gjort det så kommer den att bli rosa och fin.
Och kommer då placeras på den nya uteplatsen som pappa fixat nu under dagen och igår.
Kommer att bli kanon fint och mysigt.
Och bild det slänger jag upp när det är helt klart.
Har även hjälpt lillasystern med att vara smakråd till hennes bloggdesign.
Så nu är den tillfixad och fin också.
Kika själva in och kolla.

Ja det är vad min dag har innehållt på ett ungefär.
Nu ska jag som sagt var ge mig iväg tillsammans med familjen en runda så det är dags att jag gör mig klar.

Hörs senare finisar.
2010-08-03 @ 17:07:59 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback