dreaming is what you do.

Jag är ledig idag och det känns mycket bra.
Ute är det fint väder, fast börjar bli lite molnigt nu, men ändå det regnar i alla fall inte.

Nu håller jag i alla fall på att plocka undan lite kläder som har en förmåga att hamna lite över allt i lägenheten och sen ska jag dra på mig lite andra kläder och ta mig ner på stan en runda.
Har lite saker som måste införskaffas, nödvändiga saker.
Och så har jag ett recept som ska hämtas ut på apoteket.
Ska också kolla ifall mamma är sugen på att ses en runda efter hennes jobb.
En fika är jag lite sugen på i detta fina vädret, men vi får se vad som händer.

2010-08-23 @ 15:18:39 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: HANNA - Vinn valfritt smycke!

Sv: jaha okej, vad kul! :)

2010-08-23 @ 20:31:19
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback