lämnad med disken

Nu sitter jag här i min ensamhet igen.
Julia kom upp i två timmar idag igen och det var trevligt som vanligt.
Vi har lagat mat och bara fulat oss en massa som bara vi två kan.
Men nu har hon åka hem med mamma och lämnat mig med disken.
Snällt Julia snällt!!

Nej men det är inte så farligt, då har jag i alla fall något att göra.
Fast det får bli senare ikväll för nu känner jag ingen direkt lust i att diska.
Fast när gör man det egentligen!?

Nu ska jag väl bara sitta här framför datan en stund och sen dra på mig träningskläder och ge mig ut och springa.
Hoppas bara att de gråa molnen som nu drar in över stan inte öppnar sig.
Då blir jag inte glad!!

Nej men vi hörs senare helt enkelt!!
2010-08-10 @ 16:39:02 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

haha det är bara vi som kan det (:

2010-08-10 @ 17:46:34
URL: http://stylebyjulial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback