titta vad jag hitta bland dagens post.

Måndag idag och jag är ledig denna veckan också.
Trist att det ska vara regn och rusk hela denna veckan då.
Men men, har veckan ganska fullbokad ändå.
Idag är det den enda dagen jag inte har något speciellt bestämt och bokat.

Därför tänkte jag krypa ihop i soffan en stund till, vilket jag redan gjort hela morgonen.
Fick nya ELLE innan så det blir att bläddra lite i den och sen ta mig ner på stan och göra lite ärenden och sen har jag tvättsugan ikväll och då passar det ju utmärkt att städa lägenheten lite mellan maskinerna.
En del att stå i även idag känner jag nu..

                                 

2010-08-09 @ 12:20:22 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback