utan min mobil.

Idag är jag ledig, riktigt skönt.
Vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på.
Min mobil funkar fortfarande inte så kan inte komma i kontakt med omvärlden.
Visst är det sjuk hur beroende man är av sin telefon!?

Får i alla fall hoppas att den kommer igång under dagen idag eller senast imorgon, pratae med telenor igår och de skulle försöka fixa det.
Så det är väl bara att hoppas på att de gör det också, snarast.

Nu blir det en liten frukost och sen får vi se vad jag tar mig för under dagen.
Ikväll ska jag i alla fall försöka ta mig till Malmö och möta upp Malin för att se spana in Oskar Linnros.
Om jag kan komma i kontakt med henne på något sätt förstås.
2010-08-26 @ 10:31:32 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback