You know the time will come

Herregud vad det händer grejer, eller ja inte här men i övrigt.
Men jag lever och mår bra förutom lite halsont, jobbar och sover.
Det är ungefär så mina dagar just nu ser ut, men som jag har sagt innan jag gillar det.

Dock har det blivit lite för mycket jobb den senaste tiden och i lördags kväll så sa kroppen ifrån.
Allt bara blev blankt och kroppen orkade nästan inte mer, jag höll alltså på att svimma på jobbet.
Fick sätta mig, äta massa frukt, vila och dricka massa.
Säger bara att det är tur att man har en sån underbart bra chef och kolleger, TACK!

Har även hunnit med att vara på make up utbildning från Mary Kay, blev supersnyggt så jag köpte allt, nästan i alla fall. kommer visa er sen när jag väl får det. Sen har det också blivit pyttelite shopping, som jag till och med ska försöka visa er här senare. Men först ska jag höja julmusiken ett par snäpp och sen lägga mig i badkaret.

2010-12-07 @ 19:18:11 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback