19.59 ibland behöver man försöka mer...

Ibland undrat jag hur personer i ens närhet tänker.
Gensom att säga en sak och sen mena en helt annan sak,
ja det har jag märkt att vissa gör.

Även om de säger att de tänker på mig och vill mitt bästa.
Men hallå, sluta få mig må dåligt över vissa val och glädj er istället.
Ibland måste man våga lite på sina vänner och känna att det är deras eget val.

Klart att jag inte ville göra någon besviken eller så.
Men undrar också lite hur man kan bli sur och besviken på en pga. en skit sak.
Alla vet ju hur det kan gå ibland med lite alkohol och sådär.
Hoppas kunna lösa detta och att det inte är en så stor grej som det verkar.

Älskar er och JA,
det är klart att ni betyder mest och alltid ska komma först.

2010-02-01 @ 19:59:59 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback