20.23 snart hemma

Sitter på tåget hem nu. Frammen om kanske fem minuter lite drygt. Då blir det att träffa systern som kommer hem till mig ikväll. Ska äta gott, fixa mina naglar och lite sådär, ska föreslå lite ansiktsmask också. Hade varit riktigt skönt.

Annars då!? Jodå jobbet har flytit på bra idag. Kom en bra stund tidigare till jobbet så det blev lite skitsnack med Sara-li. Sen blev klockan halv elva och jag började jobba. Och sen flöt dagen bara på och tillslut så var det dags att gå hem.

Är nu riktigt trött eftersom jag gick upp vråltidigt, jämfört med i vanliga fall i alla fall. Sov hos mamma och pappa inatt ju. Det var trevligt att komma hem till dem lite. Men tröttheten ska inte få hindra mig från att träffa systern lite. Kommer nog bli pigg av lite mat och sådär.

Nej nu ska jag dra på mig jackan och stänga igen datan. Möta morfar och få ett nytt tågkort och sen hem och möta systern.

Later .
2010-02-10 @ 20:23:55 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback