då provar vi igen ?

Äntligen!

Sådär jag då var veckan jobb avklarat och tåget har bara ett stopp kvar innan jag kan kliva av och fixa till mig för att sedan träffa tjejerna och partaja. Känns helt underbart för att inte beskriva känslan allt för mycket. Detta har jag längtat efter hela veckan och vi kommer att få så skoj. Ja, jag är riktigt pepp inför kvällen. Outfiten för kvällen är nästan helt spikad. Köpt en ny kjol som jag tänkte att jag ska ha tillsammans med lite annat. Vi får dock se hur detta ser ut och passar ihop. Och det är snyggt och sådär så kör jag på det. Och JA jag lovar att jag ska lägga upp bild/bilder här imorgon eller på söndag eller så. Är det okej?  Bra då bestämmer vi det.

Tänkte faktiskt inte skriva mer nu i detta inlägg (skrev precis ett men eftersom teckningen saknades när jag tryckte ladda upp så försvann såklart förra inlägget.) Nu peppar jag till lite skön musik och hoppar sen av tåget och in i dimman som det så fint kallas. Bjuder på en spotifylänk på den sköna låt jag lyssnar på just nu. säger bara 80-talet och pary, mums.

Kenny Loggins – Footloose

2010-02-19 @ 20:09:49 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Okej! Haha jag väntar på en utvärdeing med spääning minsann. Oh vad kul, saknar Johanna som smiter ut på luncehn för att shoppa och jag och My som mobbar henne att hon shoppar hela tiden. Haha!! VILL se bilder så nu MÅSTE du ladda upp! <3

2010-02-19 @ 22:00:54
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback