En gång i veckan är det fredag

Haaj haaj!

Måste bara börja med att säga att jag är på världens braigaste humör idag. Sitter på tåget och musiken i lurarna får mig att bara vilja dansa. Men det tar vi ikväll istället. Fy vad skojsigt vi ska ha min tjejer och jag.

Idag gick jag upp lite tidigare än normalt och vad jag var tvungen till egentligen. Lite för att försöka vända lite på dygnet. Men nej jag gick inte upp innan sex som jag måste börja med på måndag. Idag blev det baralite efter sju som uppstigningen blev. Plockade iordning lite i gardroberna och fixade lite så nu är allt skinande rent och fint hemma hos mig. Varje liten yta är torkad och putsad. Så när jag kommer hem är det snabbt in i duschen och sen plocka in disken och sen kommer förhoppningsvis mina vänner. Bara att fixa klädvalet sen också. Men det får vi ju se hur det går med det ikväll. Vi hörs senare.

johanna .

2010-02-19 @ 10:16:01 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback