gårdagen i en rörig berättelse

Middag !

Allt bra idag hoppas jag. Med mig är det ganska så bra faktiskt. Vakna för ungefär en halvtimme sen.

Gårkvällen var en mycket trevlig kväll. Förutom massa snö som föll. Och de tyckte alla killar var jätteroligt  och börja kasta snöbollar på alla. Vissa träffade lite olyckligt och då började allt dra igång. Men behöver inte gå in på detalj precis vad som hände för mina närmstas skull. Men det räcker att skriva att,

 Emelie jag tänker på dig och ångrar att vi inte kunde göra mer för dig. Hoppas du mår bättre idag redan.♥

Så kvällen slutade kanske inte på bästa sett. Jag väntade kvar tills de andra åkt iväg och börja gå hem. Och då hände ännu en töntig grej som vi inte behöver gå in på för att inte hänga ut personen i frågan. Måste bara skriva av mig lite om det så därför det inte blir så ingående, men i alla fall. Träffade även en gammal klasskompis som jag inte pratat med på flera år, trevligt må jag säga. Så nu vet ni det också.

Nej men nu ska jag inte göra detta inlägget er rörigt och sådär så nu startar jag filmen jag började kolla på igårnatt och äter lite. Hörs senare då det förhoppningsvis kommer upp lite bilder.

johanna .

2010-02-20 @ 12:29:24 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback