himla massa trött, ungefär.

Hejsan Hejsan.

Nästan precis kommit hem. Är helt slut i huvudet och kroppen.
Varit stört mycket att göra idag på jobbet.

Dagen började som resten av veckan strax innan klockan fem imorse.
Bara att hoppa upp ur sängen och dra på sig kläderna.
Sen vidare ner till stationen.
Kom till jobbet och bara att sätta igång.
ALLT var slut så jag fick göra nytt av allt.
Riktigt äckligt mycket folk idag som sagt var.
Svetten lackade och vi kämpade på som djur.
Stannade kvar en timme extra för att hjälpa tjejerna lite och förberedda.
Hoppas det är lugnt för dem nu i alla fall.

Nu sitter jag och ska betala alla mina tusen räkningar.
Inte det roligaste man kan göra direkt.
Jaja jag hade i alla fall lön.
Så får man se det ;)
Sen direkt in i duschen och på med en gryta pasta på spisen, tack!
Och ikväll är det tydligen fest.
Powernapp kanske hade varit lämpligt i så fall.?

Uppdaterar senare och vad som händer och sådär.

johanna .
2010-02-26 @ 17:19:52 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback