högsta volymen och humöret

Puh!

Sådär ja nu är nästan allt klart, bara den där disken och ett samtal till mamma kvar på check-listan sen är jag redo för sängen. Eller ja har dammsugningen kvar men tror jag sparar den till imorgonbitti för att inte störa grannarna allt för mycket. Även om det går snabbt i min lilla lägenhet. Och det där med sängen får nog vänta lite eller så kryper jag ner och läser en stund tills jag blir trött, för just nu är humöret på topp och överskottsenergins nivån ska vi inte tala om. Har startat en gammal skiva från 2007 eller 2008 någon gång. Dansar runt och är allmänt på topp som sagt var.

Och imorgon är det fredag och då ska jag få träffa mina fina tjejer och ha massa skojsigt. Fast först är det ju jobb. Min och My´s sista stängning tillsammans, SNYFT! Och så är det ju såklar fesdagsmys på jobbet också. En ny grej som vi har kört de senaste fredagarna med att ha tända ljus och lite godis och peppa varandra inför fredagskvällarna och helgen. En riktigt höjdar dag imorgon alltså Och denna fredagen kommar att bli bättre än förra som var riktigt skoj den. Förstår ni vilken fredag detta kommer bli. Har dock ett problem. VAD SKA JAG HA PÅ MIG!? Hjälp. Sanna, Emelie och Sara får ta och hjälpa mig då jag har tidspress på mig när jag väl kommit hem. Men det är morgondagens problem. Och nu längtar jag ännu mer.

                             




2010-02-18 @ 22:53:29 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback