lunchinlägg

Sitter på jobbet. Har lunch nu, riktigt skönt eftersom det verkar som att alla vill äta  något här ifrån. Vilket är klart, men och så lite jobbigt när det blir för mycket liv, och fötlite vätsketillförsel. Är förövrigt på riktigt bra humör idag. En dag till Fredag då jag slutar tidigt och sen inflyttningsfest hos mig. Och så började min morgon kanonbra. Började en halvtimme tidigare, Sara-li och jag körde ihop en spotifylista med massa "gammla goda bitar". Sökordet blev nittiotalet. Så himla roligt att prata minnen till bl.a. Spice Girls. Vem man tyckte mest om i Backstreet Boys och Five osv. Ska försöka lägga in spellistan här senare så ni verkligen örstår nostalgin.
Men nu är det dags för mig att återgå till arbetet.

johanna.

2010-02-11 @ 13:44:49 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback