nästa hållplats, sängen .

Hejsan mina vänner.

Hoppas att allt är bra och att dagen har varit fin. Själv har jag haft en datafri dag idag.

Dagen började med att jag väcks av ett sms vid fem tiden. Blev lite chockad av att se namnet på personen först. Öppnade smset med ett leende på läpparna och blev lite glad innan jag ens läst det eftersom vi inte pratat särskilt mycket på sista tiden. Men lite småfint var det faktiskt.
   Min tanke var egentligen först att gå upp tidigt och ut och gå, men ändrade planerna när jag smsade iväg sista smset vid halv sex och somnade om. Sängen var så skön att jag stannade kvar ett par timmat längre än tanken var.

Annars så har dagen varit mycket skön. Städat av alla ytor och dörrar och luckor, ja allt i köket. Tagit ett riktigt långt och skönt bad. Läst en massa och bara kopplat av. Och sen gick jag ner till affären och handlade en massa så nu behövs det inte på ett par dagar i alla fall. Lagat mat och sen ätit, och kan meddela att det var de godaste jag ätit på länge. Mycket är nog pga. att jag inte orkar göra något speciellt till mat. Men det gjorde jag minsann ikväll.

Planen nu är att gå och lägga mig. Uppstigning klockan 05.00 imorgon för att ta tåget 05.42 eller om jag chansar och tar tåget 06.42. Men det vågar jag nog inte riktigt göra. Eftersom man aldrig kan lite på tågen och vädret överhuvudtaget. Tar man ett tidigare tåg är de alltid i tid och tar man de man hade tänkt ta som passar perfekt, så är de försenat. Vi får se när jag är framme.
   Börjar i alla fall mitt nya öppnings shema denna veckan. Whis me luck.

God natt och sov gott!


2010-02-21 @ 21:08:58 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Johanna, nästa helg tycker jag att vi kan planera in något då. För jag är sugen! Kan ju höras mer i slutet av veckan och se ;) Puss!

2010-02-21 @ 21:25:03
URL: http://babyitsfact.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback