tisdag

Sitter i soffan och kollar lite på House, fast det blev paus nu.
Så därför tänkte jag passa på att slängs in ett inlägg.

Jobbet idag flöt på bra idag. Vår nya tjej jobbade första dagen idag så det blev lite rörigt ibland, men det är bara att ha överseende. Lärde upp henne tillsammans med Sara-Li så det kan ju inte bli annat är bra ;) Måste också tillägga att jag lyckades göra en helt perfekt, den mest perfekta capuccinon idag, när jag skulle vissa henne hur man gör en. Tur för mig när jag hade pressen påmig och allt också :) Jaa, så nu vet ni det också. Nöjd det blev jag i alla fall.

Väl hemma startade jag en gammal skiva på dvd och fyllde badet med vatten. Låg där en bra stund och försökte bli av med min migrän som jag haft sen igår morse. Och jaa lite mindre är den men den finns kvar. Har även haft besök av mamma, pappa och Julia en liten stund.

Nej nu börja House igen och jag ska kolla vidare.

johanna .

anna .
2010-02-16 @ 21:21:22 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

NY TJEJ? Va? Berätta!! Vem slutar. vem är den nya!? vill veta allt! <3

2010-02-17 @ 03:00:43
URL: http://newyorklife.devote.se
Postat av: Johanna

jG UNDRAR ARFÖR DET STÅR ANNA LÄNGST NER I DETTA INLÄGGET !?

2010-02-18 @ 23:12:26
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback