torsdagkväll och massa att göra .

Hejsan hejsan!

Idag har det varit en bra dag. Eller ja den började kanske inte på bästa sätt. Vaknade med huvudvärk och trodde jag hade försovit mig, sov knappt något alls i natt och drömde massa konstigt. Men tog mig upp ur sängen och fixade till mig sådär lite lagom för en dag på jobbet då man inte orkar bry sig om något alls. Och sen var tåget såklart försenat massa..

Hade i alla fall en riktigt lugn dag på jobbet då vi hann med massa grejer. Fixade nästan allt inför öppningen imorgon, så Sandra får det riktigt chill imorgon, bara röror kvar. Jaa, tänk så snälla vi kan var ibland. Fick dock en såndär lite halvjobbig rusch vid kvart över fem, men även det fixade vi och hann klart till sju.

Nu sitter jag här hemma och ska ta tag i disken och plocka ihop kläderna som har en förmåga att landa lite var stans och sen ringa mamma och Emelie och sen antagligen sängen efter en snabb dusch och matlagning. Usch vad mycket det blev!? Ja det blir alltså dags att sätta igång direkt om jag ska hinna med allt.

johanna .
2010-02-18 @ 20:48:02 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback