what a feeling

Heej Hopp !

Ja då var man påväg hem nu, REDAN. Kändes helt konstigt att gå ifrån jobbet redan vid två och veta att dagens arbete va klart. Dock blev det inte så många timmar denna veckan, men de hoppas jag löser sig till nästa veckan. Tror faktiskt det finns en tanke bakom detta;)

Öppningen gick heltokej för att vara första gången får man väl säga ändå. Dock hade jag mest panik och sprang runt och kände att jag inte hade koll på något alls. Tur för mig att Sandra kom och hjälpte mig lite i alla fall. Blev även ovän med våran våg som inte ville som jag ville. Det slutade med att jag fick göra alla röror på måfå lite sådär. Men de blev perfekta, allihopa. Två tummar upp för det i alla fall. Men överlag så gick det ganska bra ändå. Bara att få in rutin och tempo i det hela tror jag.

johanna .
2010-02-22 @ 15:17:16 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback