13.52 idag och igår

Efter någon timme ute i snön på isen  igår, begav vi oss hem till familjen Andersson.
Blev lite klädtittande i katalog och sen iväg och handla mat.
Det blev taco efter ett bra förslag av Frida.

Efter att alla ätit och var mätta och belåtna åkte jag och Frida och hämtade spela i både hennes och min lägenhet.

Blev singstars tävlande och fyra man i soffan.
En rolig kväll blev detta.
Sen åkte jag med mamma och pappa hem till dem och sov hos dem även denna natten.

Och nu sitter jag fortfarande kvar hos dem.
För att mamma och jag ska åka och handla och fixa lite grejer nu snart.
Plus att jag måste fixa lite grejer på internet och eftersom jag inte har det själv än så får jag fixa det här.

Så nu ska jag försöka göra det och sen får vi se ifall jag hinner uppdatara igen innan jag beger mig hemåt till mitt igen.

Later


2010-01-10 @ 13:52:25 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback