21.48 onsdag


Sitter och kollar på Handbollen på tv just nu.
Och Sverige kom precis i kapp med lika målet.
Men nu blev det mål igen..
Jaa ungefär som det brukar vara i handboll alltså.

Dagen har flytigt på ganske bra idag.
Åkte med pappa till Malmö och fick då lite tid på stan
innan jag gick till jobbet.
Hittade en klänning.
Jaa ännu en klänning till samlingen.
Men den var fin och kostade faktiskt bara 49 kr.
Så det var ändå lite okej för min del då.

Tänkte visa en bild på den och bilderna på lägenheten jag lovade.
Men sen är det så att min kanera helt plötsligt vägrar att fungera.
Så vi får väl se och hoppas att det blir imorgon istället.

2010-01-20 @ 21:48:36 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback