22.38 Haft en sjukt bra helg...


Måste förresten säga ett stort tack till alla underbara finingar som gjorde min helg så bra.
Och ja även ni som inte är så underbara och fina men ändå var inblandade på ett eller annat sätt.

Får se vad detta betyder för framtiden.
Med att börja träffa N igen (bara som vänner denna gången)
Kanske blir mer häng på Harrys eftersom det visade sig vara ett helt okej ställe.
Något som är garanterat är i alla fall att det kommer att bli mer föefester/fester i min lägenhet.
Och vet ni det bästa av allt att bo själv !?
Jag kunde gå hem när jag ville och bara sova direkt.
SjuktUnderbartHärligt.

TACK !

2010-01-19 @ 22:38:35 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback