22.17

Nu är jag hemma i lägenheten igen.
Varit hos mamma och pappa hela helgen.

Igår så tog mamma och jag och styrde bilen mot stranden och Åhus för sol och bad.
På kvällen blev det grill och sen film med övriga familjen.
Massa mys på det.

Idag så har jag och Julia solat och badat hemma i poolen.
Riktigt härligt.
Fikat jordgubbar och ätit god mat har vi också hunnit med.
Efter maten så tog vi det lite lugnt alla var för sig och sen blev det dusch och sen hoppade vi in i bilen och åkte till Lursjön för lite fika tillsammans med Mostern med familj.

Jag har haft en mycket härlig, mysig och solig helg tillsammans med underbara familjen.
Och nu tänkte jag faktiskt ta och gå en runda för här är superdupervarmt i lägenheten.
Öppnar pp fönsterna helt och hoppas att det är lite mer behagligt när jag kommer tillbaka.

Puss
2010-07-04 @ 22:17:14 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback