första dagen.

God morgon!

Blev inget inlägg igår, hade massa annat att göra.
Jobbade, hem, snabb dusch, ner till tåget med massa packning, hoppa på tåget, åka iväg med tåget, sitta på tåget. Ja ungefär så såg det ut fram tills halv elva igårkväll då jag kom fram till Västerås. Nu ligger jag i sängen i stugan och väntar på att övriga ska vakna till liv. Sen blir det frukost och där efter tror jag det blir en runda in till Västerås och Power Big Meet området och sen blir det stan. Vädret är kanon och jag har semester, hur bra är det inte!?

Hann också med att kramas lite med Min fina vän Ida när jag hoppade av och byte tåg i Norrköping. Tack för att ni kom nerom. Och tack för den söta lilla lådan jag fick ;) Du är så himla bra ♥


Ida är så himla bra!!

2010-07-08 @ 08:58:58 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2010-07-12 @ 09:17:16
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback