fredag hela dagen

Vakna för ett tag sen.
Efter ett samtal med pappa bestämdes det att jag följer med dem en runda till havet.
Så skönt, behöver bättra på solbrännan en del.
Så det hoppas jag hinna göra lite innan vi ska hem igen.

Oc när jag väl kommer hem så blir det bråttom.
Massa fix innan jag sticker iväg igen.
Denna gången mot Sara och hennes 18års fest.
Det ska bli trevligt att träffa allt folk igen.
Efter det så är planen Kristianstaddagarna, men eftersom jag ska jobba imorgon så får jag se lite hur jag gör och vad jag orkar med
Kan ju inte riktigt gå all in denna kvällen.
Men vi får se lite hur det löser sig med allt.
Om pappa kanske vill hämta mig så kan jag ju följa med eller så får jag köra själv.
Men som sagt var vi får se.

Nu ska jag hoppa i bikinin och packa ner handduk och sådär i väskan och springa ner och vänta.

Hörs senare.

2010-07-16 @ 11:11:04 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback