hemma.

Hemma igen.

Har haft det helt underbart med kanonväder och allt.
Bilder kommer upp senare lite då och då ;)

Är nu hos mamma och pappa eftersom jag sov här inatt.
Kom hem vid ett och årkade inte åka hem till min lägenhet och packa på mig väskor och sånt.
Väntar nu på att Josefina och Zera ska komma hit så något kan hända denna dagen.
Sen blir det väl att åka hem till lägenheten och packa upp och se vad som händer.
Har inte så himla mycket planerat denna veckan faktiskt.
Bokade nyss besiktningstid till min bil på onsdag, så det är det enda.
Sen blir det väl lite partajande och Kristianstaddagarna.
Annars vet jag inte, så säg gärna till om ni finner tid att hitta på något med mig ;D

2010-07-12 @ 13:56:55 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Andrea

vi ska nog en runda till k-dagarna ikväll om du vill med :)

2010-07-13 @ 08:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback