kanonbra.

God morgon finisar.

Blev ingen mer uppdatering igår då jag tog oc bytte från tåg till buss och åkte hem till mamma och pappa direkt efter jobbet. Stannade kvar där och åt och fikade och kollade lite på tv och bara umgicks och sen sov jag där efter allt det. Åkte med mamma till stan så nu har jag varit uppe i någon timme, och har nån timme kvar är hemma innan jag går ner till tåget och åker ner till jobbet igen. Sista dagen innan helg, underbart. Vad som inte riktigt är lika underbart är att man ska vara inne hela dagen när det är underbart väder ute, kommer dö av värmeslag på jobbet. För det är rean svinvarmt ute, klockan sju imorse var det 22 grader ute, blir nog en kanon dag. I alla fall för er alla som är lediga.

Tror jag ska ta och gå en runda till redan nu. Tog en runda innan jag gick hem från mammas jobb där jag hoppade av. Så jag kan njuta lite av solen i alla fall.

Puss så länge.
2010-07-02 @ 08:24:14 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback