livstecken och en bild från kvällen

Hej vänner.

Tänkte bara tala om att jag lever och har det underbart.
Så skönt att komma bort från allt ett tag, vara md familjen, njuta av sol och sommar, shopping, människor och en helt otroligt  vacker stad. För det är Västerås verkligen.

Blir inte mycket bloggande under dessa dagarna men har verkligen fullt upp från tidigt på morgonen till sent på kvällen. Bjuder på en massa bilder sen när Julia och jag har sorterat upp bilderna från min kamera och hennes systemkamera. Så inom ett par dagar finns det några sköna bilder från vår semester och vad som är sommar för mig och min familj. För även om väldigt väldigt många av de som känner mig och även de som knappt känner mig tror att jag är iväg på tillställningar som dessa så är det en del av mitt liv och kommer alltid att vara. Även om det varken syns eller märks på något annat sätt.

Har förresten min fot i ett stort jäkla bandage eftersom jag har svinont i den och så är den typ två gånger så stor som den andra. Så fruktansvärt snygg är jag med bandage på när jag haltar runt i stan och på fältet. För allt klär en skönhet, visst är det så? ;) Bara dunkar och ömmar hela tiden så vårdcentralen blir ett måste att ringa på måndag när jag kommit hem. Tur att jag har semester när sånt här händer i alla fall.

Säger nu god natt och bjuder på en bild från ikväll. Var inte med på att ett foto skulle tas när jag vände mig om, men det blev helt okej resultat ändå.
Eller?

2010-07-10 @ 00:34:17 Bilder på mig och vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: julia

haha, ja det blev väl helt okej :)

fotografen är ju rätt skicklig med ju ;) <3

2010-07-15 @ 21:30:12
URL: http://stylebyjulial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback