packning klar, fast hälften fick inte plats :S

Packat hela väskan full nu.
Dock får jag nog försöka packa om den imorgonkväll/natt eftersom allt jag behöver ha med mig inte så plats.
Så mitt uppdrag är att försöka lösa detta och verkligen planera varje tillfälle och outfit.
Tyvärr så vet man inte riktigt vad det blir för väder, förhoppningsvis fortsätter detta fina vädret resten av veckan också och då blir jag nöjd.
Fast nyss regnade det typ 25 droppar utanför mitt fönster så man vet ju aldrig.

Har alltså supermycket att fixa imorgon innan det blir sängen.
Nu däremot så ligger jag i sängen och är apvarm och ínväntar John Blund.
Han borde nog komma när som helst hoppas jag, för jag behöver all energi som går att få inför morgondagen.

God natt.

2010-07-05 @ 23:53:41 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback