Give me your heart tonight.

Har sjukt tråkigt här för mig själv och tänkte därför gå och lägga mig.
Fortfarande ont i huvudet har jag också.
Sen igår morse.
Vaknade upp vid halv sju och kunde knappt röra mig så ont hade jag.
Drack lite vatten och gick och la mig igen, dock så försvann det inte riktgit med blev bättre..
Varför ska jag alltid få så sjukligt ont varje gång !?

En tröttis till Johanna på bilderna.
Drar täcket över huvudet nu och ser fram emot morgondagen istället.
Då blir det förhoppningsvis lite seriösa och vackra bilder istället för dessa tråkbilderna.
För imorgon ska jag träffa min kompis Emelie efter jobbet.


God natt.



försöka går ju i alla fall..

2010-07-26 @ 22:48:18 Bilder på mig och vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

inte bara en trött johanna utan också en sjukt söt johanna <3

2010-07-27 @ 10:37:25
Postat av: Camilla

Du är en fining <3

2010-08-02 @ 00:31:33
URL: http://camillacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback