sol på mig, sol på dig

Gokväll vänner.

Sitter just nu hos mamma och pappa.
Precis käkat grillat och det var super gott.
Annars så har dagen bara bestått av massa sol och bad.

Mamma och jag åkte till Åhus tidigt i förmiddags och befann oss där på playan ett par timmar.
Riktigt skönt, men solbrännan känns inte som den har blivit mycket brunare.
Nej inte alls faktiskt, men det kommer väl snart hoppas jag.

När vi kom hem så blev det att äta ganska smälta Mc Flurry´s.
Köpte med oss dom påvägen hem, därav de smälta.
Sen hoppade jag och Julia i poolen som var snäppet varmare än vad havet var och badade enn stund där.

Det är ungefär det som har hänt i mitt liv än så länge idag.
Får väl se ifall det händer något mer spännande senare.

Har ni haft en bra dag?

2010-07-03 @ 19:06:12 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback