svettigt värre.

Hemma i en övervarm lägenhet nu.
Har hunnit med en del nu i eftermiddag och under kvällen.

Tvättat bilen, myst med Joaefine och Anderas supersöta valp, Tvättat bilen, Grillat och sådär med familjen och kusinerna med familj, Hämtat nycklar hos Malin, Cyklat en rejäl runda och lite sådär. Nu är planen att jag ska försöka gå och lägga mig och sova. Ska jobba ett par timmar i Hässleholm, fast jag har semester. Jag är alldeles för snäll. Men blir ett par timmar imorgon bara och sen får vi se vad som händer. Blir även fyra-fem timmar på lördag. Säger ja för lätt när det gäller jobb, bara att konstatera. Men men.

Nej nu god natt mina vänner.


2010-07-12 @ 23:48:27 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback