tre dagar kvar.

God morgon.

Haft en bra morgon?
Själv vaknade jag med ett ryck tio i nio och fick för mig att jag började nio.
Panik.
Tog telefonen och ringde ner till Linn så hon fick kolla det till mig.
Men nej börja elva istället.
Pustade ut och startade lite musik.

Solen skiner även denna dagen, härligt.
Dock jobbar jag hela dagen, ska snart ta mig ner mot tåget.
Sen blir det alltså jobb mellan 11 och 19, tjoho!

Men det är bara att bita ihop och gilla läget, har ju semester om tre dagar.
Så det är väl bara att hoppas att det finns sol kvar till mig då.

Nej nu ska jag sätta fart så jag inte missar tåget och sådär.
Hörs senare finisar.
2010-07-05 @ 09:16:49 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback