två bilder och solsken

Nu sitter jag på tåget påväg söderut igen.
Vill verkligen inte jobba idag, jag vill vara ute och sola och bada.
Det borde vara förbjudet att jobba dagar som denna, eller så skulle man fått dubbelt betalt.
Någon mer som håller med om det !?

Men så är inte fallet utan jag har jobb 12 till 19 att avverka och sen är det helg.
Och imorgon så ligger jag på playan och har det för jäkla bra!!
Är på riktigt bra humör idag och därför ska jag försöka att ha det skoj på jobbet och behålla mitt humör tills kvällen och helgen kommer. Men det är jag säker på att jag klarar av, har fått tillräckligt med dryga kunder denna veckan. Jag vet, förlåt så får man inte säga men ibland är det så. Men vill bara... ska inte tala om van man vill göra, det låter vi ha osagt.

Vad händer i helgen förresten!?
Förutom sol och bad då alltså.
Jag är riktigt sugen på lite partaj.
Men verkar rätt dåligt med kompisar som känner samma.
Antingen är folk utomlands, ha andra planer eller inte går att få tag i.
Illa illa.
Men något händer väl.
Det brukar lösa sig på ett eller annat sätt.

2010-07-02 @ 10:43:22 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback