kanonbra.

Hejsan mina vänner.

Så himla dålig uppdatering här de senaste dagarna.
Det har verkligen varit fullt upp.

Först blev det stranden med mamma, pappa och Julia i fredags.
Efter det så blev det snabba ryck här hemma.
In i duschen och sen fixa allt annat innan jag kunde ge mig av till en övervarm buss.
Kvällen skulle tillbringas i Ignaberga och Saras 18års fest.
Det blev en trevlig kväll med massa folk, spel och annat skoj.
Kvällen avslutade vi i Kristianstad, dock inte lika lyckat och roligt.
Folk som försvann, min mobil strejkade hela kvällen och när vi skulle hem så funkade inte Kims bil.
Blev att sitta i bilen och vänta på startkablar.
Hemma vid halv fem nån gång blev det sängen.
Men fy fasiken vad det åskade, så det blev inte mycket sömn denna natten ändå.

Lördagen började med jobb i ett par timmar.
Sen blev det hem och lite fix innan det bar av till Frida för lite fest.
Eller ja lite och lite, det gick rätt vilt till där kan jag ju meddela.
Massa härligt folk. Två krossade glas. En Iphone på balkongen under. Sambuca i halva köket..
Ja ni hör ju själva!?
Vi tog oss tillslut till Kristianstad och Kristianstaddagarnas sista kväll.
Där var det hur trevligt som helst.
Träffade massa söta vänner, nya som gamla.
Hemma vid tre halv fyra tiden efter skjuts av Fridas pappa.

Idag så har jag bara sovit, tagit det lugnt oc handlat.
Och nu myser jag med ljus, tvn och godis.

Har så mycket att tacka er mina vänner för.
Denna helgen har varit så bra ♥
2010-07-18 @ 21:54:56 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback