en bal på slottet..

Är nu hemma i soffan igen efter att ha spenderat eftermiddagen med Ida.
Cyklade bort och kollade på balen.
Så fint det var, lite trist att det var så jäkla kallt bara.
Men alla var superfina ändå.
Jättefint att de bokat slottet för balen också, härligt med nytänk.
Bara hoppas att de får en superbra kväll som de antagligen sent kommer att glömma.

Får nästan en tår i ögat nu när man sett så många bilder på studenter hit och studenter dit och sen balen ovanpå det.
Tänk att det var två år sen jag var där och hade tagit studenten och var den lyckligaste männinskan i värden.
Ofattbart men sant..

Nej nu tillbaka till verkligheten igen.
Sitter i soffan och kollar runt lite och pumpar musik.
Väntar på att mamma ska komma in till stan.
Blir en kvällsfika och sen är det inte så mycket kvar av denna helgen.
Åhh vad jag vill ha semester och ledigt nu.
Har i alla fall bokat min tågbiljett upp mot Västerås den 7 juni, ska bli så skönt att komma bort ifrån Hässleholm och allt och bara njuta.
Men lite ledigt nu innan hade inte varit helt fel.

Tack för en trevlig eftermiddag Ida.
Du är så bra, det hoppas jag att du vet.♥

Ha en bra kväll ♥
2010-06-13 @ 20:28:10 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv för en super härlig helg! Har varit riktigt roligt och denna gången smakade maten lite bättre. Dock är vi fortfarande väldigt dåliga på vad det gäller att välja film, men vi lär väl oss någon gång!? ;) synd att vi i förväg inte visste att det fanns så många ensamma killar som skulle gå på balen, då hade vi ju kunnat ryka in. Du skulle fått upplevt det hela en gång till och jag för första gången, de minnet skulle jag mer än gärna velat dela med dig. Synd bara att vi faktiskt kanske för första gången måste säga att vi är för gamla och inte för unga. Nej nu kanske det är dags för mig att avrunda den här kommentaren innan den blir allt för långrandig. Tack för helgen johannibannani, du är underbar!

2010-06-14 @ 12:25:23
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback