klädval och jordgubbar

Hej kära vänner.

Sitter i lägenheten och är på topp.
Somnade väldigt väldigt tidigt igårkväll och det var behövligt.
Nu däremot kan jag inte lägga mig än på ett tag..

Måste duscha och fixa.
Välja kläder och allt det där inför imorgon.
Åker till Göteborg och liseberg tillsammans med Ida och Tobbe.
Blir en annorlunda midsommar, men känns som det behövs.
Är ju inte direkt någon speciell dag egentligen.
Bara man umgås med fina vänner så spelar väl inte det någon roll vad man gör.
Vi kommer i alla fall få en kanondag, det kan jag sätta mycket på.

Annars har jag inte gjort mycket annat än att jobbat.
Träffat mamma, pappa och Julia på stan en snabb runda och sen till Maxi och handla med halva Hässleholm.
Nu ska jag hoppa  in i duschen och sen tänkte jag ta och käka lite jordgubbar och välja kläder...

Lycka till till mig och puss så länge!
2010-06-24 @ 22:56:30 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback