Laughing with your pretty mouth .

Hejsan hejsan.

Precis lagt mig och ska snart sova.
Tänkte bara tala om att jag lever och berätta kort om min dag,
eller i varje fall min eftermiddag och kvällen eftersom resten av tiden jobbade jag.

När tåget rullade in på stationen i Hässleholm hoppade jag av och gick och mötte upp mamma.
Vi åkte hem till dem och plockade upp systrarna två.
Blev en väldigt snabb runda in till Kristianstad och lite shopping.
Åkte hem och käkade hos dem och umgicks lite med systrarna
Lillasysterna försökte lära mig spela gitarr.
Gick sådär får jag väl säga.
Jag har VÄRLDENS MINSTA HÄNDER!!

Är nu som sagt var hemma och i sängen nu,
så tänkte säga god natt.

Ska bara slänga upp ett inlägg med massa nyinköpta plagg från de senaste dagarna.
Kolla gärna in det!!

PUSS,
2010-06-09 @ 23:08:31 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback