lunch.

Hallå hallå.

Sitter på lunch i ett inte så jättesoligt Malmö idag.
Vart tog den vägen?
Hoppas den kommer fram tills jag slutar, hade varit lite trevligt nu när jag slutar tidigt och allt.
Stänger imorgon och kommer inte ifrån jobbet förren efter sju, kul att det ska bli äckligt varmt då.
Nej verkligen inte!!
Men men, hoppas att det är fint till helgen också, för då är jag i alla fall ledig :)

Nej nu ska jag hålla  tummar och tår för att det blir fint tills jag slutar och samtidigt äta upp min yoggi och sen ut och jobba de sista timmarna.

Puss

2010-06-30 @ 12:22:10 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: alexandra

vart jobbar du söte? :)

2010-06-30 @ 13:51:29
URL: http://alexjornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback