Juni 30, 2010

Så jaa.
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska snart släcka ner.
Är rätt trött efter att knappt sovit fyra timmar förra natten.
Lär ta igen lite inatt eftersom jag är svintrött och plus att jag har sovmorgon imorgon.
Loveli loveli.

Annars då?
Har haft en kaosdag på jobbet då alla skulle gå på stan och sen äta bakad potatis.
Kom där ifrån efter lite övvertid och rusade till tåget och sen hem.

Först kom pappa hem till mig och sen även Ida Och Tobias.
Ida klippte till pappa som nu har sommarfrissa.
Sen åkte pappa hem och vi åkte till Jonas för att bestämma kvällens måltid och plan.
Blev thaimat, Mcflurry och sen hem till Jonas igen för film.
Kollade på Farsan, helt okej film faktiskt.
Blev ett och annat smile.

Och ja nu är jag som sagt var hemma och allt det där ja
Har haft en mycket trevlig kväll som vanligt tillsammans med dessa människor.
Kändes dock ganska tungt att krama om Ida som flyttar hem till Norrköpig igen på fredag.
Och eftersom jag jobbar sent imorgon och på fredag så blev det att säga hej så länge redan nu ikväll.
Men vi ses snart igen, det kan jag lova.




Ida och Tobbe
2010-06-30 @ 23:37:08 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Hej söta du :) ooh snart semester. Underbart fan! Florida var underbart vackert! Solade mest, badade i poolen (hatade stranden efter tredje dagen då jag blev bränd av en brännmanet, Noah också och han vägrade stranden tillsammans med mig. haha) Jag klappade en alligator och en rom! Sjutk coolt. Myste, grillade och hade jätte trevligt :) Hur ska du spendera semestern då? Puss<3

2010-07-01 @ 03:44:21
URL: http://newyorklife.devote.se
Postat av: Ida

<3

2010-07-02 @ 11:41:17
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback