VIP shopping

Hej mina kära vänner.

Precis kommit hem igen.
Mötte upp mamma vid halvsju tiden och begav oss tillsammans till Esprit´s VIP shoppingkväll.
Fyndade en tunika/klänning som både jag och mamma varit och dragit i många många gånger och så hittade vi de för halva priset.
Mer perfekt kan det knappt bli kände vi och fick som sagt var med oss en varsin sån hem.
Något som också fick följa med mig hem var en helt vanlig jeanskjol med lite slitningar på.
Tänkte lägga upp bilder på detta snart..

Annars blev det en tripp till Tydingesjön med familjen och sen hem igen.
Och ja här sitter jag och stirrar lite lätt in i garderoben och lyssnar på musik.

Herregud vad kläder jag har, det är en sak jag kan konstatera.
Och ändå har jag aldrig något snyggt att klä på mig.
Är det inte konstigt säg!?

Någon mer som känner igen sig i den situationen?
2010-06-22 @ 22:06:20 shopping. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback