you don´t have to be old, to be wise

Hej mina vänner.

Allt bra med er hoppas jag.
Själv är det kasst, eller inte jättebra i alla fall.
Mått skit hela dagen.
Illa mående från att jag vaknade och fortfarande.
Känns som det finns lite eber i min kropp som kommer och går också.
Men ändå har jag jobbat, är man ju så illa tvungen till så.
Bara att bita ihop och se hur det slutar..

Så jag har alltså inte gjort så himla mycket idag förutom att jobbat.
Tvättat lite och sovit.
Sorterat lite i garderoben men gav upp.
Måste köpa fler galgar, igen.

Ska försöka fixa det imorgon samt fota allt nytt.
Har blivit lite av varje nu de senaste veckorna.
Så nu ska jag sätta kemeran på laddning och bädda sängen med mina rentvättade lakan och sen fortsätta sova.
Hoppas på att må bättre imorgon.
Orkar inte en dag till min huvudvärk och illamående.
Inte ens min vän ipren vill hjälpa mig med detta så, håll tummarna att mer sömn fixar det.

God natt♥

 


snart ett år sen .

2010-06-07 @ 23:19:27 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback