15.02

Äntligen!

Sitter nu på tåget påväg hem igen.
Sista dagen på jobbet är nu avklarad och jag ska hålla helg.
Det första som är planerat nu är ett besök på vårdcentralen och få min dom.
Hoppas på att det blir en glädjande dom och att jag slipper operation.
För själv tycker jag att det har blivit bättre och har nästan aldrig ont längre.
Men vi får helt enkelt se vad de säger och sådär.

Annars så ska jag nog inte göra så mycket mer idag.
Blir kanske en runda på stan och sen fortsätta småfixandet i lägenheten från igår.
Tänkte också åka till mamma och pappa och se vad dom tänkte htta på.
Ärligt talat så spelar det inte så stor roll, bara jag får träffa dem.
Och så känner jag mig lite halvsliten efter denna röriga veckan.

Puss .
2010-03-19 @ 15:02:40 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida.

Lycka till!!! Hoppas det går bra på vårdcentralen. Ha en supermysig helg så får vi höras av när jag är tillbaka :)

2010-03-19 @ 15:45:57
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/
Postat av: Gustav Zetterlund

Trevlig blogg du har! :)

www.gustavzetterlund.wordpress.com

2010-03-19 @ 17:09:22
URL: http://www.gustavzetterlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback